Bestellen

Bestellen

Persoonlijk berichtje:

Plaats uw boodschap in het opmerkingen vak tijdens het bestelproces, dit is de pagina waar u ook al uw gegevens invoert.

Maak u bericht niet te lang (max 8 zinnen) anders wordt het lettertype te klein om af te drukken.Wij printen deze tekst uit op een sticker en plakken deze op een kaartje met onze gegevens erop.

Wanneer u een los cadeau-kaartje of wenskaart koopt of 1 artikel koopt met een kaartje dan plaasten wij de tekst op de kaart. Deze tekst wordt ook op een sticker afgedrukt en in de kaart geplaatst.

Hierbij heeft u de mogelijkheid om een gewenst lettertype uit te kiezen, waaronder:

1.   Mijn tekst

2. mijn tekst

3.  Mijn tekst 

4.   mijn tekst

Geef het gewenste nummer door boven de tekst die u invoert , als er geen tekst wordt doorgegeven dan wordt de kaart blanco geleverd.

Factuur:

Bij bestellingen onder de 25 euro wordt de factuur niet toegevoegd aan de bestelling, mocht u dit wel willen dan kan u dit aangeven in het opmerkingenvak of in het contactformulier, vermeldt altijd het betreffende ordernummer.

De reden dat wij deze werkwijze hanteren is omdat veel van onze klanten en zendingen naar iemand anders laten sturen, en dan is het niet leuk om te zien hoeveel je cadeautje heeft gekost.

Bij bestellingen boven de 25 euro printen wij de factuur uit en voegen wij deze aan de bestelling toe, wanneer u dit niet wilt kunt u dit aangeven per mail of in ons contactformulier, vermeldt altijd het ordernummer.

Verjaardag:

Het is mogelijk om een bestelling op een bepaalde datum te laten leveren, dit kunt u ook aan ons doorgeven in het opmerkingen vak of in het contactformulier.

Houdt er rekening mee dat postNL soms 1 dag vetraging kan hebben, bestel optijd of laat de zending twee dagen voor de verjaardag verzenden als u er zeker van wilt zijn dat deze tijdig aankomt.

Als u aangeeft dat de bestelling voor een verjaardag is zullen wij hier confetti aan toe voegen, wanneer u dit niet wilt kunt u dit ook aangeven.

Indien u eerder verzend voor een verjaardag kunnen wij tevens een sticker op het pakket plaatsen met de tekst " niet openen voor (datum)" op deze manier is de zending tijdig binnen maar kan de jarige op de verjaardag zelf pas het pakje openen.

Verzending:

Veel van onze artikelen zijn van glas en glas is helaas breekbaar, ondanks dat wij zeer goed verpakken en in luchtkussen-envelop of envelop-doosje verzenden kan het voorkomen dat er heel af en toe iets gebroken aan komt, neem in dat geval contact met ons op en wij zullen naar een passende oplossing zoeken.

Wij vermelden op onze enveloppen/brievenbus doosjes dat het een breekbaar artikel bevat, dit voor doen wij voor zowel PostNL als voor de ontvanger. Op deze manier is de ontvanger op de hoogte dat de zending een breekbaar artikel bevat.

Neem zelf in acht of de persoon waarna u dit artikel verstuurd in staat in om met breekbare artikelen om te gaan, deze waarschuwing staat tevens op onze artikelen zelf vermeld.

Neem contact met ons op als een bestelling niet binnenkomt, dan vragen wij onze verzendpartij voor een verzendbewijs.

Sidedish stelt zich niet verantwoordelijk voor iedere vorm van schade die kan onstaaan bij het aankomen van gebroken artikelen, wij geven op de envelop/doos aan dat het een breekbaar artikel betreft.

Artikel niet aangekomen:

Helaas kan het voorkomen dat er een pakketje kwijt raakt of te laat aan komt, neem altijd contact met ons op.

Bij onze (brieven) zendingen richting België kan het zijn dat uw pakje bij de douane blijft steken, indien uw zending niet tijdig aankomt neemt u contact met ons op.

Verder hopen wij dat wij u en uw dierbaren blij zullen maken met onze leuke cadeautjes!

Voor alle overige vragen, mail of bel ons.

 

© 2017 - 2020 Sidedish-shop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel